Merhaba arkadaşlar .. 2 aylık bebeğim önce hapşırık ile başlayıp ardına öksürme ve balgam atma gibi problemle karşılaştık. Acile götürdüm doktor bey serum fizyolojik ile temizlememizi söyledi geçmez ise antibiyotik başlanacak dedi . Eşim grip muhtemel ondan geçti dedi. O kadar üzülüyorum ki ne yapmam gerekiyor bu öksürüğü kesmem için fikirlerinize muhtacım 🙏🏻