Merhabalar sevgili anneler,
7 ay biten bir kızım var. Gece uykularımız gündüz uykularımız düzeni tamamen bozuldu. Saat başı ağlayarak uyanır olduk. Gündüz bir şekilde oluyorda gece çok zor. Ek gıdaya başladığımız hafta grip oldu kızım ve yemesi tatması gereken hiç birşeyi yemiyor. Ağzını kitliyor resmen. Bu dönemde anne sütüne daha bağımlı oldu. Asla zorlamıyorum ama üzülüyorum geçecek mi bu dönem acaba? Dişlerimiz de henüz patlamadı hep buna bağlıyoruz bunları, biz gibi bu durumu yaşayanlar var mı? Annelik 🤦🏻♀️