Emine-24 Kızlar oğlum 3 aylık ve bronşit oldu antibiyotik kullanıyor ve pişik yaptı ilk defa pişik oldu oğlum normal dede her iki bezde kremlerim şimdi her bezde yapıyorum artı kontoron yağı da sürüyorum ama fayda etmedi başına gelen olduysa ne önerirsiniz
gocebebirbayan Emine-24 antibiyotik benim bebeğimde ishal yaptı. Günde 7 defa da kakasını yapınca pişik oldu pamukla silip mustela sürmeme rağmen. Doktor antibiyotiği verme dedi sonra
Deletedmom789 Emine-24 sudocrem güzel bir pişik kremi, eğer bunu kullanmıyorsanız tavsiye ederim. Ama antibiyotik devam ettiği sürece pişik de devam edicektir annesi. Çok geçmiş olsun 🤲
Emine-24 gocebebirbayan bizde de her gaz çıkarışında az az geliyor o yüzden bağırsak düzenleyici verdi doktor oğlum tam iyileşmedi oo yüzden iğneye devam dedi
Nurseda005 Emine-24 oksizing %40 olandan deneyin, %20 olan fayda etmiyor. %40 olan antibiyotik pişiğini hemen geçiriyor. Sadece pişik olan bölgeye az bir miktarda uygulamanız yeterli
Deletedmom789 Emine-24 günlük kullanmayın, sadece pişik olduğu vakit kullanın. Çinko var içerisinde çünkü devamlı kullanılamaz
Emine-24 Kızlar evde madacosol varmışş internetten araştır dım hücre yenileyici özelliği daha büssürü yararı varmış onuda denemeye karar verdim geçmezse sizin dediğiniz kremleri alıcam
ipekk05 Emine-24 merhaba aynı şekilde benim bebeğimde antibiyotik kullanımına bağlı ishal ve pişik oldu fena şekilde siz geçirebildiniz mi😞
Emine-24 ipekk05 evet canım çok şükür ishal geçti daha yeni 2 aydır probiyotik damla kullanıyoruz pişik için oksizing %40çinko olan kremle sudocrem dönüşümlü kullandım çok fazla havalandırma yapamadım ama 2 3 gün de geçt i bu şekil de Allah şifa versin inşallah tüm bebeklere
twofruits Emine-24 benim bebeğim ilk doğduğunda yoğun bakımda kaldı o zaman antibiyotikten ciddi anlamda pişik oldu yara gibi resmen pamuğa Gül suyu döküp sildim geçene kadar ıslak mendil kullanmadım ve sudocrem kullanıyorum başından beri çok az sürün kurumasına izin verin pişiğin bi kaç gün de geçmişti bizim çok geçmiş olsun bu arada
ipekk05 Emine-24 amin inşallahh çok sağolun ya hangi probiyotiği kullanıyosunuz acaba ve memnunmusunuz
Tubi0106 Emine-24 bizde de antibiyotik ishal yaptı ishalde pisik yaptı kızım 9 aylık ben saf zeytnyagi vardı pamukla suruyodm uzun süre de açık tutyodum altını pijamasini bezsz gydiriodm yani öyle öyle düzeldi.. nedir bu yavrularım çektiği coknkotu döneme denk geldiler. Şifa diliyorum size de
ipekk05 Tubi0106 bebeğimin süt ürünler alerjisi var yoksa yoğurt vs yedirirdim onları yiyemeyince probiyotiksiz kalmasın diye mecbur 😞