Denizzzzzzzz Kızlar hafta içi kızıma rotavirüs aşısı yapılacak. İlacın adı rotarix. Var mı yaptıran? Yan etkisi falan var mı? Bebeğim 2 ay 5 günlük şuan
YesimKnc Denizzzzzzzz bizde yaptırmıştık. Hiç bir yan etkisi olmadı sadece uyudu o kadar. Aşısını ağız yoluyla olucak hemen besleme yapmayın aşıdan sonra 10 15 dk bekleyin ondan sonra besleyin ki kusmasın. Sağlıkla büyüsün 🌿
Busrasener43 Ben yaptirdim şükür bı yan etkisi olmadı ama yaptirdığın gün biraz dikkat et ateşine falan bizde olmadı ama olursa diye
Mmrryy Denizzzzzzzz ben geçen hafta sordum sağlıkocağında 2 ve 4 te yaptırman daha iyi sadece verem aşısıyla arasına en azından bi hafta koy dedi
Eeco Denizzzzzzzz biz iki dozunuda olduk bir sıkıntı yapmadı ateş olarak sadece bi tık huysuz oldu o kadar
annemmm2021 2.5 ve 4. Ayı biraz geçerek yaptırdık bi sıkıntı olmadı yan etkisi olmayan bi aşı bazı bebeklerde ishal yapabilirmis o kadar. Zaten ağız yoluyla veriliyor iğne değil
yasacmalamalo Denizzzzzzzz bn 3 aylıkken ypdrdım devmında aynı gun ıkı ası dha yani menenjt olduk o gun bi de ertesı gun ates ypdı