minikbaykus Sevgili anneler 22 aylık bu ara aşırı huysuz gece memeden ayrılmıyor. Ağlayarak uyanıyor. Ateşi hapsurmasi olmadığı halde burnu tıkanıyor. (Diğer dişlerin hepsinde burun tıkanıklığı yaşadık). Bugün gene ayaktayız ilk defa emmek istemedi ağladı. Geri de dalmiyorr. Ara ara salyasi akıyor. Tecrübeli anneler bilgi verir mi. Gecelerde uzun sabahı zor ediyorum artık oturmaktan ayarim bozuldu. Büyük azilar arkada olduğundan göremiyorum da
Dgndrmz minikbaykus parmağınla dokunmaya çalış canım daha arka azılar için erken ayı ama belli de olmaz tabi. Benim oğlumda hep peş peşe çifter çifter çıkardı 9 gün sonra 2 bucuk yasına gircek yani 30 aylık olcak arka 4 azımız daha çıkmadı 30-36 ay arası diyolar genelde ama cocuktan cocuga değilir tabi. Doktorculuk oynayalım aa yap diyip bakmaya çalışın izin verirse parmagınızla
Emir123ali minikbaykus benim oğlum 18 aylık üst bütün dişleri tmamladı altda sadece iki dişimiz var üstdeki 1 azıları çıkartdı hep kulağını çekiştiryordu ve burun tıkanıklığı yaşıyor ama şükür huysuzluğu çok olmadı ateş vs olmadı
elams1 minikbaykus bizde alttan iki tane çıkarıyoruz yaa çok ağlıyor geceleri kıyamam zor bi durum çocuklar için.elinizi sürtün muhakkak fark edersiniz çıkıp çıkmadığını çok rahatsız olduğunda calpol verin
Zeyno111 minikbaykus Azılar olabilir ben karnını gıdıklar güldürür ağzını genelde öyle görürüm 😂Bizimde o civarda başladı ciddi ağrılar yemek istememe sadece emme ve yaş atağı hepsi birleşiyor 🤪
minikbaykus 16 ayliken küçük azı ve köpek dişleri ni aynı anda cikardik. O zamandan beri diş çıkarmadi. 4 disimiz kaldi
minikbaykus Dgndrmz Parmagimla baktım sert sivrilik geliyor alt iki dişte en arkada ama. Göremiyorum de. 16. Ayda 16. Disi tamamlamıştık. 6 aydır son 4 dişi bekliyorum. Çünkü uykuları hiç yok. Artık kesmek istiyorum sütten disler çıksın diye bekliyorum
minikbaykus Emir123ali bizim bütün dişler çok zor çıktı. Bunlarda öyle sanırım. Bir haftadır uykuya direniyor herşeye agliyor. Üç saattir uyutmaya çalışıyorum geri calpol verdim de uyudu
Dgndrmz minikbaykus bende tam 22 aylıkken kesmiştim sütten. Sivrilik varsa çıkıyorda olabilir en zoru zaten son 4 dişmiş. Her zaman geceleri çok uyanır mıydı bu dönemde mi yapıyo
Wolverine minikbaykus yani diş olabilir de olmayabilir de. Oğlumda aynı sizinki gibi dişlerini hep zor çıkardı. Ve bu gece aynı senin gibi sabahı zor ediyoruz. 🤦🏻♀️😔 Kıpır kıpır dönüp duruyo, dalamayinca başa sarıyoruz. Meme istiyo sürekli 21 aylık
minikbaykus elams1 elimi sürünce çok arkadan geliyor bı batma şeklinde. Öyle yaptım en son calpol verdim
minikbaykus Zeyno111 yaaa peki dört azı da çıktı mi o dönem de. Cidden zor bir durum çünkü uykuya direniyor. kucağımdan indiği an ağlıyor.
Zeyno111 minikbaykus ilk azılar aynı anda çıktı sayılır. 2.en arka azılarımız 24 aylıkken 2 üst çıktı diğerlerini bekliyoruz 😬
Birkizbirerkekannesiyim minikbaykus azi dislerini benim kizim 17aylikken tamamladi cok kotu zamanlardi😹Kendimi dovesim geliyordu o derece,Ates ishal,huysuzluk ,yememezlik,ve anneye kizma,saldirma ,ve s ves Disler cikti hepsi gecti cok sukur
minikbaykus Birkizbirerkekannesiyim masallah erken çıkmış sizin bizimde geçer inşallah çok zor. Uykuya dalamama oluyormuydu saatlerce
Dgndrmz minikbaykus benim oğlumda memeden kesene kadar hep uyanırdı saat başı kalkardı resmen 22 ay perişan gezmiştim. O uyku probleminiz sütten kesene kadar devam eder sonrasında da birkaç ay alışma evresi olur ondan snra toparlar inş bizim öyle oldu. Çabucak atlatırsınız bu dönemi inş dişte geliyosa agrısız sızısız gelsin inş hepsinin 🙏
Birkizbirerkekannesiyim minikbaykus ay evet uyuyordu geri agliyordu,ben sutten kesince bizde dis sorunu duzeldi ,diger disleri gec cikardi ,vitaminda veriyorum,