Mrb hanimlar bebegim gece mama icermek icin her zman yaptgm seyi yaptm biberonu agzina degdrdim ve ciglik atti sonra aglamaya basladi o ciglik atip bagrnca bende korktum ve ufak bi cigilk attim aglama basladi kucagima aldm sakinlestrdim ve mamasini icirip uykuya dalmasini bekledim bebegim 2 ay 4 gunluk normal mi korkmasi benim gibi yasayan var mi