Merhaba sevgili anneler. 3245 ile doğan bencilim bugün kontrolde 4250 geldi. Doktorumuz maalesef ki çok yorum yapan biri değil, ilk fırsatta değiştiricem. Sizce nasıl kilo alımı ve emme sıklığı nedir acaba sizlerde ? Üç saati geçirmememi söyledi bize.