Kızlar oğlum 45 günlük. Genel olarak uykuyu seven sakin bi bebek ilk günden beri. Tsh falan bakıldı zaten normal. Doktor da hantal bi bebek yani yapısı bu yapacak bişi yok dedi.
Ama tamam ilk haftalar uyuyordu ama hala uyuyor 😅 yani şöyle diyim mesela dün öğlen 12 de uyandı aksam 10 da uyudu. Aralarda kısa kısa şekerlemeler yaptı ama genel olarak hep uyanıktı. Bugunse genel olarak uyudu hep.
Acıkınca uyanıyor, süt içerken uyanık, gaz falan çıkarıyoruz yarım saat gözler açık duruyor yine uyuyor bugun. Keyfi falan yerinde uyanık oldugunda, hasta değil yani.
Yani haftanın 3 günü ortalama böyle. Diğer günler daha canlı uzun süreli açık gözle kalıyor. Hatta bazen gündüz hiç uyumuyor ama gece uykusu hep var.
Mama - sağılmış süt ile besleniyor bu arada.
İlk haftalarda böyle mş olur bebekler, ptesi kontrol var ama yine de sizin tecrübelerinizden de faydalanmak istiyorum. Uyanık kalma süreleri normal mi sizce