Arkadaşlar sizlerde böyle misiniz acaba?
Biz eşimle gittiğimiz hiç bir yerde oturamıyoruz keza evde de öyle.
Mutlaka birimiz çocuğu kucağında gezdirecek diğerimiz çayını içecek yemeğini yiyecek
Hal böyle olunca kimseye gidesim gelmiyor. Zaten gittiğimiz bi annemler bi kayınvalidemler ama orda da durmuyor. Bi süre sonra gezse de ağlamaya başlıyor ve mecbur eve dönüyoruz.
3,5 aydır bir yerde durma süremiz taş çatlasa 2 saat o da zorlaya zorlaya.
Mesela bugün avm ye gittik 5 dk sonra deli gibi ağlamaya başladı arabasında, kucağa alınca bi 15-20 dk daha oyalandı sonra kucakta da ağlayınca eve döndük.
Bu düzelir mi ne zaman düzelir bilmiyorum ama böyle olunca ben çok bunalıyorum, elim ayağıma dolaşıyor yine ağlayacak diye.