MucizeKalbim 2 gundur dis nöbetindeyim. 10 gibi uyudu 1e kadar. 1 den beri 10 15dkda bir uyanıp ağlıyor. Uyku falan kalmadı üzerine bide disim ağrıyo
Elifmoms MucizeKalbim benim kızın üst yan kesiciler zor çıkmıştı diğer üstler hep kolaydı. Alt dişleri zorladı
Mircet MucizeKalbim dört tane birden ilk azıyı çıkartınca aa diğerleri yine kolay olmuş demiştim😂 şimdide 4 köpek dişi allah sabır versin herkese kolau atlatmayı diliyorum
MucizeKalbim Elifmoms alttakiler 2 tane birden cikti bukadar zor olmamıştı hatta hiç anlamadım bile bi baktim oyuncağını isitiyo ama ses geliyo okadar kolaydı Ama 1 aydir kabardı dislern4 tane birden geliyodu..dünden beri on iki alttan kızarmış durumda Kac gunde çıkar tahmini🤦♀️
Hayal6190 Benim bebegımınde 4 gün önce ateşi çıktı 2 gün boyunca. Üst dişlerden çıktı ateşi cunku belli oluyordu ama 4 gün oldu henüz daha patlamadılar.. dişleri yok ortada. Herhalde uzun sürüyor üst dişlerin çıkması 🤷🏽♀️🤷🏽♀️