Dmttt Selamlar. 13 gün önce sezeryanla doğum yaptım iki gündür dikişlerimin üst kısmında sağ tarafta bir sertlik var normal mı sertlik olması?
nesparlar Dmttt benim orta kısma sanki hamur yapıştırmışlar gibi bişi 26 gün oldu doğum yapalı hissizliğim baya baya geçti ama dikişlerimin olduğu kısım hala hissiz
Aslyyyy Beninde sertlik vardi küçük bir tane amazamanla gecti. Yine de doktora danışın. Dikisleri dikerken buzdukleri için olabiliyormuş. Genellikle geçiyor başka bir sebep yoksa
aysira Dmttt doktor benm karnima hafif vurup bak bunlar hep gaz demisti ama oyle bi sertlik mi seninki ?
Dmttt aysira karnında değil dikiş yerimin hemen üstünde çizgi şeklinde sertlik canım herkes ödemdir Geç er diyor herhangi bi kızarıklık akinti vs bisey yok belki üşüttüm belki gazdan da olabilir tuvalete rahat çıkıyorum ama gaz olayı zor oluyor Bende
Dmttt zisaneysam benim gaz dan dolayı sisligim var sertlik dikiş yerimin üstünde boydan boya ama sağ tarafı daha sert
Dmttt [bilinmeyen] evet bende çok korktum herkese gosteriyorum hergun açıklık var mı bakın diye şükür valla içimi rahatlattnz allah razı olsun hepinizden. Peki sızlama oluyor muydu arada benim sadece sağ tarafta tatlı hafif bi sızlama oluyor