use_use ben 5 sene önce Arçelik almıştım, annemde de Bosch var ama o 10 senelik oldu ilk çıktığı dönemden. Bir anneler gününde anneanneme aldılar markasını hatırlayamadım ama o da ondan memnun. Demem o Kİ kurutma olsun yeter ki 🥰 sadece bebişlerden ötürü sürekli aktif çalıştığından a++ alabilirseniz alın. Annem alırken zaten a sıfını yoktu da bende zaten haftada bir kullanacağım diyip b sınıfı almıştım. Bebekten önce faturayı çok etkilemiyordu ama şimdi etkiliyor