Kızlar dün sabah ikizlerim bi uyandı burun akıntısı öksürük ile öyle bi öksürük ki havlıyor resmen şok oldum bi anda aniden nasıl olabilir diye hayret ettim valla. Akşama doğru başlayan ateş ve halsizlik gözleri öyle baygındı ki geceyi 15 er dk uyuyup uyanarak geçirdik bi şekilde pedifen filan verdim ama olacak gibi değildi öksürük çok endişelendirdi. Sabah hastaneye götürdüm ikisini de ikisine de hava verdi 1 doz hastanede aldık. Ev içinde öksürük şurubu yazdı ve pedifen kullan dedi. Kullandım kullanmasına ama ateşi düşüyo bida yükseliyo duşa sokuyorum yok öksürük desen öksürürken ağlıyo boğazı acıdığından, ağzından nefes alıyo hep salya o biçim… ne iyi gelir filan bakarken krup diye bi hastalık okudum belirtileri tıpkısı aynısı ama doktor bişi demedi bu yönde ciğerlerine inmemiş henüz demişti. Ve şuan bebeğimin ateşi 40-41 duşa sokuyorum ilaç veriyorum geçiyo bida başlıyo ilaç süresi dolmadan napsammmm bida mı götürsem acile evde ilaçlarla sabırla beklesemmi iyileşmesini başına böyle bi şey gelen oldu mu ne yaptınız 🤦♀️🥺 çok üzülüyorum hasta bebeklere 🥺