_gamzenur her mama her bebeğe iyi gelmiyor . Şuanda ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama bebelac gold deneyimlerime göre içinde probiyotık olduğu için gaz sancısına ve kabızlığa çok iyi geliyor. Bebişe bir çay kaşık zeytinyağı içirmenizi tavsiye ederim .
hippp mama bebeklerin çok kaka yapmasını sağlıyor gaz sorunu olmuyor diyolar ama demek ki her mama her bebeğe iyi gelmiyor kilo aldırmıyor diyenler var . Bebelacgold öneririm