ArzuOguz canım mutlaka hastaneye git o haftalarda benimde kasılma ve bi kenara toplanma çok sık oluyordu günde 2 kez falandı ama karnım sem sert oluyordu 37 haftalıkken öylesine kontrole bi gittim acil doğuma aldılar 6 cm açılmam varmış hiç sancım yoktu gitmesem evde doğuracaktım ve bebeğin kalp atışları da takip edilmeli bu durumda