Merve18 hiiiiç pes etme...benim hala ucu yok,öyle böyle emziriyorum...ah ah neler çektim emziricem ben diye..biberon,silikon uç....kaldi ki doğdu sonra 1 hafta küvezde kaldı ciğerlerine sıvı kaçti diye...o arada sağdım durdum...sonra emzirme danışmanından yardım aldım,sen de bul birini mutlaka,olmadı hastane ya da sağlık ocağında birini bul...oğlum 6 aylık,maşallah hala emiyor...sakın üzme kendini...Allah sağlık versin en önemlisi