Kızlar ne kadar sürüyo bu atak ya .valla 4.ay 35 gün sürdü .artık şafak sayıyorum .28 günden oluşuyor diyo buda .illallah geldi bu ataklardan .uykusu var ağlıyo ama direniyo dalana kadar .birde 2 den önce uyumuyor ben nasıl bunu erken yatmaya alıştırcam.kaçta uyutursam uyutuyum.geri uyanıyo mutlaka