Ndrg-12 Kızım 11 aylık. Bir buçuk saattir uykuya tam dalıyor hıçkırarak ağlıyor. Sallıyorum dalıyor sonra tekrar. Bir yeri ağrıyor gibi de değil ama huzursuz da aynı zamanda.
kahvekokusuu Ndrg-12 tarif ettiginizin aynisini benim oğlum dış donemlerinde yapar 5-7 gün sürer sonra yeni bi diş gelir ama tabi baska birseyde olabilir
mhafsa Ndrg-12 2 buçuk aylık bile olmadı aynılarını yaşıyoruz devamlı şimdi zar zor annem uyuttu dalamiyo uykuya gözleri kıpkırmızı oluyo
iyikioglum Ndrg-12 atak olabilir. Rüya görmüş olabilir. Sizin sarılmanızı teninizi hissetmek istiyor olabilir. Olabilir olabilir 😊 bebekler ve çocukların istekleri bitmez.
iyikioglum Ndrg-12 gazını çıkardığınızdan mutlaka emin olun. Gaz sancısı da uykuya dalamama nedenlerinden
Ndrg-12 iyikioglum evet gazı çıkardı çok şükür 8 buçuktan 12 ye kadar çok güzel uyudu sonra birden uyandı hıçkırarak. Su verdim susamıştı. Sonra tekrar uyuttum ama uyandı hep. Daha hala tam olarak dalmış değil
Ndrg-12 kahvekokusuu bu ara 4 diş birden patladı. Ama hepsi çıktı. Görünüyor yani. Yeni bir diş olabilir mi bilmiyorum baktırmıyor da zaten ağzının içine vs. Ama o dişler çıkarken evet böyle huzursuz uyanmalar olurdu.