tgba-22 Kızlar bu ara ara oluyor az önce yine oldu korktum nöbet mi diye bunu yaşayan var. Mı ? Bebegim uyurken bazen karnı hızlı hızlı içe gidip geliyor sanki ağlayacak gibi sebebi ne acaba normal bi durum mu