Selam Hanımlar. Bi sorunum var sizlerden yardım tavsiye istiyorum. Son 1 aydır aşırı derecede saç dökülmesi yaşıyorum. Kel kalmaktan korkuyorum 🤦♀️ 19 aylık bebeğim var emziriyorum. Bilemedim vitamin değerlerim mi düşük hormonal mi. Saçımı kazımayı bile düşündüm. Aranızda saçını kazıyıp çok gür sağlıklı saçlara kavuşan var mı. Bu arada tesettürlü biriyim. Saçlarım hep toplarım topuzdur. Sizce kazıtayım mı yoksa tedavi mi uygulayın ne önerirsiniz kullandığınız çok iyi geldi dediğiniz şampuan yada ilaç öneriniz var mı