Ya kızlar bebeğimle 2 ayı bitirdik ama bebeğim uyanık olduğu vakitlerde sürekli bi ağlama halinde yani 10 dakika etrafı izler sonrası ağlama krizleri emzik verince susuyor acaba normal mi yani anlamıyorum oyun halısına bırakıyorum oyuncaklarla ilgilenmiyor bile