Emzirirken hiç redbull içen varmı ben normalde ayda yılda bir içerdim ve beni baya toplardı o son 18 aydır kesinlikle içmedim emzirdigim için ama son 10 15 gündür burnuma burnuma kokuyo resmen hamile olsam aseriyorum derim. Emzirirken hiç enerji içeceği içen varmı aranızda çok istiyorum ama bebise de bi yan etkisi olur belki diye korkuyorum