senemcimenli Ya kizlar simdi benim kizik 4 ay 11 gunluk yani 4 bitti 5 in icindemi olmus oluyor yoksa 4 aylik olarakmi soylemek gerekiyor kafam allak bullak 😂 matematik 0 😂😂
Sarikuzumalp senemcimenli 4 bitmiyor 5. Ayına girdiği zaman tam olarak 4 bitmiş oluyor 😅 şuan 4.5 aylık 5 den gün almış ama tabi sorunca biri 5 den gün aldı demek saçma olur 😁
2papatya senemcimenli 4. Ayını doldurmuş 5. Ayından gün almış 4 ay 15 günlük olunca 4,5 aylık dersin 🙈🙈
Mommy_ senemcimenli Bitirdigini söyleyeceksiniz her zaman. Yok içine girdi yok gün aldı bunlara hiç gerek yok. 4ay 11gunlukse öyle soyleyin ya da 4,5 diyebilirsiniz.
yigitpasaninannesi_35 4 aylığı doldurmuş 5 aylıktan gün almış yanı 5 i dolduruyo benimde oğlum 3 ay 2 günlük yani bizde 4 aylığa yeni girdik 😁bende baya zor öğrendim
piamater senemcimenli cok zorlamaya gerek yok aslında. 4ayı bitirmiş 5 aydan gün almış ise 4 aylık demek yeterli. 4 ayı bitirip 5.aydan 15 gün aldıysa 4 buçuk dersiniz