Cnsu353 yok ya eşin korunuyorsa hiç içme bence ben ilk başladığımda maf olmuştum zaten aşırı kanamam vardı şimdi de az var ama hep var ayım bitmeden tekrar tekrar oluyorum , bnm eşim korunsaydı ben içmezdim ee şimdilik düşünmüyorsanız spiral taktırabilirsiniz , bnm ilk ve çoçuk 2 yıl sonra ikincisi olduğunda spiral taktıracam 😀