Merhabalar, dört aylık bebeğim çok fazla gözünü ufalıyor bu sıralar. Uykudan olduğunu düşündüm ama uyanınca da yapıyor refleks haline mi geldi acaba ayı yakın olan başına gelen varsa söyleyebilir mi yani acaba bebeklerde bu durum normalmidir. Çok sık doktora gitmek bizi de yordu 🥲