Mahsergulu-1994 başvuru yaptım. Ama çok zor yaptım sistem sürekli kapanıyo. Doldurduğuö bilgiler kayboluyo, olduhum sayfaya geri dönemiyorum falan. İnat ettim başvuruyu tamamladım baya zamanımı aldı. Kartım geldi kontrol ettim kart aktif değil. Beyaz masayı aradım kartımı pasif yapmışlar. Hem kartı gönderip hem niye pasif yapıyolar hala dönüş yapmadılar