GizemElf doğumdan önce bana görümcem, ablam ve annem ayrı ayrı toplu alışveriş yapıp getirdiler ben o yüzden hicbisey almadım nerdeyse. ama bence yinede çok yenidoğan olarak almayın hemen küçülüyor çünkü. Bide kilolu bi bebek olursa hemen küçülür. Mesela oğlumun biraz boyu uzundu tulumlarin çoğunu giydiremedim. Yani çocuğun durumuna göre sonradan eksikleri alırsınız.