İyi geceler anneler. Oğluma bugün 1,5 yaş aşıları yapıldı tüm gün bir şeyi yoktu akşamüstüne doğru sesi çatallaştı ama keyfi yerindeydi gece mamasını içip uyudu bi kaç saat sonra ağlayarak uyandı ateşi 38 e çıkmış sakinleştirmeye çalışırken bir kaç kez kustu şimdi ateşini düştü tekrar uyudu ama böyle yan etkiler olması normal mi yoksa gün içinde yediği bir şey mi dokunmuş olabilir acaba geç olduğu için doktorumuzu arayamıyorum sabah arayacağım ama başına böyle bir şey gelen oldu mu?