Arkadaşlar kızım bronşit çok öksürüyor daralıyor ,acile götürdük ciğeri enfeksiyon var dedi ,hava verdiler ama kızım çok ağladı kalbinde de delik olunca karardı havayı yarı da kesmek zorunda kaldık doktorla konuştuk evde versek olur mu diye oda olur dedi , ventolin veriyoruz günde 4 defa demiş kalbinde delik var sıkıntı olur mu sizce 4 kere veiriym mi çok daralıyor hava makinesi kullanıpta rahatlayan var mı çok acilll cevaplar mısın lütfen ?????