Lina1 Merhaba geçmiş olsun bende ondan çok çektim bizim 5 6 ayına kadar sürdü çok doktorlara götürdüm Merhemler kullandım damla kullandım pamuğu demlediğim çaya batırıp gözlerini siliyordum hep oda baya iyi geldi sonradan kendiliğinden geçti sende götür canım doktora