Bizde 10 aylığız siz gene iyisiniz 3 saatte bir kalkıyomuşsunuz biz yarım saat 1 saat 2 saat mutlaka kalkıyo ve emmeden uyumuyo emiyo rahat ediyo usulca beşiğine koyuyorum sonra bu acıkma diye düşünmüyorum tamamen meme sapıklığı yani alışkanlık başka bişey değil bu durumda memeden keseceğimiz zamana ladar böyle gidicek benim açımdan en azından