AtlasBebekk Melekketmen yok canım hiç öyle düşünme bunla ilgili bi sürü yazı var hatta onları oku benim bebiş anne karnında da eli ağzındaydı onlar için elleri en yakın arkadaşlarıymış :) refleksmış onlar için açlıktan değil yani
UzayliOzge Melekketmen memeyi verdiğin zaman ağzını açmıyorsa doymuş demektir ☺️ ellerini keşfettikleri için ve diş tomurcukları yavaş yavaş çıktığı için de kaşınıyor olabilir. Bu yüzden de ellerini emiyordur.
PrensesimEla Melekketmen Eğer açlıktan olsaydı benim kızım hiç doymuyor olması lazımdı. Hiç bir emziği kabul etmedi ama uzun süre elini emdi. Şuanda diş çıkarma döneminde gene eli ağzında bu defa da ısırıyor ellerini
Melekketmen AtlasBebekk okuyorum tüm yazıları ama yinede tedirginim memeyi verincede Sürekli alıyor ama kilosuda 6.800 gr
Melekketmen PrensesimEla bnde hiç emzik vermedim doğrusu doğru bulmadığım için bide bebeğim kolik bnm nedensz ağlamaları oluyor gazı çok oluyor