Kızlar oğlum memeyi bıraktı biberonla mama veriyorum ancak bugün bi huy yaptı biberonu verince ağzına almıyo sağa sola çeviriyor kafasını 3 ay bitti 4. Ayımıza girdik bi sorunu mu var ki varmı biizm gibi olan bu arada biberonu almayınca emzik veriyorum onu hemen alıyo garip değilmi