@sebnemeren# benim bebegimde oyleydi o hic emmek istemedi direk kipkirmizi oluyodu emmeyince sütüm kesildi sonra, mama yemeye baslayinca cok sakinlesti ya gaz yapiyodu yada doyurmuyodu cok cabaladim ama emmedi, memede uyuyodu baslarda sonra kucakta sallanarak uyuyodu baktim basa cikilcak gibi degil ayakta sallamaya basladim suan ayağımdan inmiyo baska turlu kesinlikle uyumuyo