Kızlar yavrum kakasını yapmiyor artık tutuyor ucuna kadar gelse de geri çekiyor açıyorum görüyorum makatinda çatlak var dedi doktor sürekli kabızdi çocuk doktoru libalaks lavman yazıp gönderdi başından savdi iki tane yazdı gerekmedikçe kullnma beş gün bitiminde yap dedi bende alismasin diye verdiklerini dört sefer de kullandım işler daha da kotuye gitti afedersiniz taş yapıyor kaka da değil taş saclari yamyas kalıyor sürekli ağlıyor bende ağlıyorum dayanamıyorum artık az önce baktım memeler çıkmak üzereydi kıpkırmızı doktor kan da gelebilir dedi nerdeyse on beş gün oldu anastol krem verdi ama etki etmiyor sanki gün geçtikte kötüye gidiyor bilgisi olan var mı ne yapayım yardım edin ağlıyorum elimden birşey gelmiyor yavrum dayanamıyor artık hep ağlıyor karnı taş gibi şurup da ilk iki gün etki etti şimdi ona da alıştı heralde bir faydası yok sanki ikisininde. Bebeğim 8 aylık