HazalMR Selam anneler 8 bucuk ag once seseryan dogum yaptim ve karnimda muthis catlak vsr ve cok yumsak hafif karnim var gobek var ve karnimi nasıl pürüzsüzledtirebirim millete bakıyorum cok guzeer ben cöp gibi soyunaya utanıyorum ya
Balkupum2505 HazalMR benimde öyleydi cnm 1 sene sonra toparladi yumusakligi ama catlaga care bulamadim bende