UrassAnnesi ilk 3 ay 3 saati geçirmeyin bu süt uretimi için de onemli hem de gece emzirdiginşz sut daha besleyicidr ozellikle 12-5 arası sütün besleyiciliğ daha fazladır bu ikinci cocugum su, an 3 bucuk aylık uyanmasa bile 4 saati aşmıyırum ayrıca bebeklerde bogulma riski, fazla oldugu için acıkcası o kadar saat kontrol edemeden ben duramam bebeğimi mutlaka kalkıyorum