Aselminaa ayrı atıyorum. Çöpün içerisinde yeri geliypr besin maddeleri de oluyor o sebeple tuvalet bez atıklarını ayrı atmakta fayda var. Ayrıca çöpten geçimini sağlayan insanları da düşünerek ayrı atılmasının daha doğru olduğunu düşünüyorum. Korbell çöp kovası iyi bir çözüm kokmadan birikiyor.
Sevgiler