Merhaba, bebeğim 76günlük covid olalı 10gün oldu çok şükür bir sıkıntı yaşamadık atlattık. Bir haftadır sabah 5 kadar uyumuyor sürekli ağlıyor. Arabaya bindiğimizde direk uyuyor. Hastaneye gittiğimiz de kolik dediler. Bu şekilde yaşayan var mı nasıl atlattınız?