AtaVeAnnesii Goncaaaaa Benim de ekim kutusu hazirlaniyor ama kasim cikmis oda hazirlaniyor hayirlisi😀
Zlm Cinar1508 peki sorulara cevaplarınızı da paylaşır mısınız belki öyle çıkar bizede çok zahmet olucak gerçi uğraşamam derseniz de çocukla anlaşılır tabi 😁
Nltka Benim profil tamam bile değildi sorulardan daraltı gelip yarım bırakmıştım şaşırdım kutu çıkmasına
Haticeergun Üyelik ücretli mi ben ilk defa duydum. Kutu nasıl cıkıyor sadece üye mi oluyoruz bir şey yapmamız gerekiyor mu
AtaVeAnnesii Haticeergun ucretsiz uye olun profili doldurun gelen urunle ilgili yorum yapiliyor sadece.