Kucuktospam Kızlar bebeğim yatırdıktan 1 saat sonra falan ağlayarak uyanıyor yani uyanmıyor sadece ağlıyor yaşayan var mı sebep nedir? 7 aylık dişi de çıkmadı diş olabilir mi ya da başka bir sebep mi?
iyikioglum Kucuktospam canım benim oğlumda öyle emzirip veya mama verip uyutuyorsan yarım saat veya 1 saat içinde mide de gaz oluşumu başlıyormuş ve sindirime geçiyormuş mide, sindirime geçerken de gaz oluşuyormuş o yüzden demişti doktorum.
iki_prenses_annesi201 Kucuktospam canım belki diştendir belki atak haftasına girmişse de öyle yapıyolar.. Bnm kızımda öle şuan atak haftasnda ve diş çıkarıyo
DuyguDefne07 Kucuktospam aynı ya dişi de çıkmadı doktor damakları sertleşmiş yakındır dişi dedi. Bende bekleyeyim bilen çıkar belki 😞
Hnfmhmt 7 ay 19 günlük yaklaşık bir aydır benim oğluöda ay ı maalesef bi sebep bulamadım dişide cıkmadı daha
annequzusu Benim bebeğimde de 5. ve 6. Ayda çok oldu bu durum . Şuan 8. aylık şükür ki geçti atlattık bu durumu .Galiba gazdan dolayı oluyordu .