Mucizelerveanneleri Selam kızlar şimdi bebeklerim tam 6aylıklar 2numara devam sütüne geçmeliyim yoksa yedinci ay bitiminde mi geçilir
Hercai88 ilknurcelik ben bugün aldım hipp marka ama yurt dışındayım üzerinde nach dem 6. Monat yazıyor yani 6. Aydan sonra diye bende açmadım kaldırdım bebeğim 5 ay 27 günlük 😕 kafam çok karıştı şimdi
Pinkbery Hercai88 ben tam 6. Ay bittiği gün açtım kutuyu:) acabilirsimiz sizde sorun olmaz;) 6 aylık sayılır artık 6 ay 1 günlük bile olsa 6+ oluyor