Tiko Hem oneri olsun diye hemde merak etim benim kizimin ismi hira ve peygamberimizin(sav)hira daginda buldugunu hayatinda bulsun diye koydum ismini🤍siz?
Pinar_kb Tiko kızımın adı Aybüke. Hem anlamı güzel(ay yüzlü, ay gibi güzel), hemde şehit öğretmenimiz Şenay Aybüke Yalçından ötürü koyduk. Allah tüm şehitlerimize rahmet etsin 🤲
Tiredmother Tiko büyük kızımın adını annem koydu irem ama her nerde okuduysam anlamı kötü yanına bende erva ismini koydum peygamber efendimizin halasının ismi diye ikinci kızımın adı cemre babası koydu kendine uysun diye eşimin adı Emre bu arada 🥶
nelmali Tiko kızımın adı Mahru ay yüzlü demek aya bakmak bana hep huzur verir bu isim karşıma çıktığında dikkatimi çekmişti anlamını da gorunce bir de kimsede olmayınca kesin bu olmali demiştim üniversitedeyken oldu 😁
MinikPrensesannesii Tiko oğlum Yavuz Buğra kızım Ülkü umay ailem ve ben Ülkü Asena istedik eşim Umay Asena dedi Ülkü umay oldu😍oğlumda da eşim Yavuz istedi bende Buğra istedm Yavuz Buğra oldu 😂
Tugbaa_44 Tiredmother emirinannesii benim oğlumun ismi de Emir Hamza ama Emirin boyel bir anlamı olduğunu bilmiyordum.koymadan önce araştırdım baya ama boyle bir şeyle karşılaşmadım eğer öyleyse anlamı çok güzelmiş iyiki koymuşum😊
Mervesungur71 Tiredmother ahahahah bütün emrelerin hayali sanırım benim eşimin adıda emre hamileliğim boyunca her gün kız olursa cemre olacak demi, kız olursa cemre olacak demi diye dolaştı kız olsaydı koyacaktır ama erkek oldu🤷🏻♀️ 😂🥰 rabbim size bağışlasın evladınızı inşallah, ❤️
Irmakefe nelmali Mahru çok güzelmiş ilk defa duydum bende mahru değilde mahur diye isim duymuştum ama Cok güzelmiş ismiyle güzel güzel yaşasın kuzu 🤲🤲
Slyshn emirinannesii bizde Emir koyduk eşim Emir adını çok sevdiği için. Ama sonra herkes neden Emir koydun Emirler çok yaramaz uykusuz dediler. Gerçekten de öyle oldu 😂
Tiko MinikPrensesannesii ben gurcistamda yaşiyorum ve iki isim koyamiyoruz eşim benim adima uyumlu olsun diye (adim tika) lika diye nufusa geçirdi biz hira diye sesleniyoruz
1bocek1cicekannesi Tiko oğlumun adı Giray Alp. Moğol prensi unvanı çekik iri gözlü dayanıklı güçlü bı çocuk kızım Simay Amine hem abisinin adına uysun diye Simay koydum Amine de peygamber efendimiz (s.a.v.) annesinin ismi 🤲🤗😍
minikyavrumm Tiko oğlumun ismi Yusuf küçüklükten beri hayalimdi çok şükür gerçekleşti ramazanlarda hep Hz.Yusuf u izlerdik ondan etkilenmiştim ve hep aklımda Yusuf ismi vardı.
newmomdady minikyavrumm benim oğlumun ismide yusuf hem bi gün oğlum olursa adini yusuf koycam derdim nisanlandigimda esimle konusurken oglum olursa adini yusuf koycaz dedi bana tabi bende sasirdim neden yusuf dedemin ismi yusuf dedemi cok severdim dedi bende zaten hep aklımdaydı cok şükür gerçekleşti yusuf aras koyduk 🙏😊
Mucize21 Oğlumun ismi ADAR Nisa’n ayında doğdu adar bahar demek baharın gelişi ve olgun bilgili demek inşallah babası gibi oda öyle olur :)
defneninannesiiiii Kızımın adı Defne eşim Selanik göçmeni Yunanca kökenli güzel anlamlı bir isim koymak istedik 🥲☺️
defne111 defneninannesiiiii Benim kızımın ismide defne melek ben rüyamda gördüm defne koyduk babasında melek istedi🤗🤗🤗🤗
kahvekolikk Tiko oğlumun ismi Dağhan dağın hakimi tanrısı anlamı var. Türk mitolojisinde dağın Tanrı’yı simgelemesi ve kutsal kabul edilmesi yüzünden koyduk 😊bir gün bir kızım olursa da adını dolunay cemre koymayı düşünüyorum ☺️
giedzemiz2801 kahvekolikk oğlumun adi Ediz;çok sevilen ,yüce ulu demek ,ben koydum anne karnındayken hiç sevmedim onu,ondan kurtulmak istedim ama hareketlerini tam manasıyla hissettiğimde çok sevdiğim için ismi ile yaşasın dedim .