Kızlar yakında benim mutfak dolabı göçecek o derece diyim aşırı bardak fincan takıntım var sürekli alıyorum tabak felan da ama kullanıyor muyum nadir valla cebe zarar ya ama vazgeçemiyorum kendime bu ay söz verdim sadeleşebildiğim kadar sadeleşicem çok önemli olmadıkça almıcam diye inşallah da öyle olur evde o kadar çok saklama kabı varkı bide kullanıyorum illa bunları 😂 siz neler yapıyorsunuz almamak için