Arkadaşlar anlamadığım birşey var doktorsda gittik çok post açtım burda kızım 7 aylık 25 gündür ek gıda alıyor. Normalde hergün kaka yapardı ek gıdadan sonra 5 günde bir kaka yapıyor doktor duphalac şurup verdi onu icirdim yaptı şimdi her gün veriyorum şurubu bugün 4. Gene kaka yok ne yapmam lazım zeytinyağı kayısı neler neler denedim yok neden böyle oldu bir sorun mu vardır ciddi anlamda