Bebeğime gündüzleri babaannesi bakıyor. 5 aylik. Beşikte sallayarak gayet güzel uykuya daldiriyor. Akşam babasi ile aynısını yapalım diyoruz uyumuyor. Kucakta uyutuyoruz mecbur ama tam dalmasi neredeyse 2 saati buluyor. Dalıyor tekrar uyaniyor falan. Gündüz daldigi gibi 2 saat kesintisiz uyuyor. Artık moralim bozulmaya başladı. Ben de mi bir problem var nerde yanlış yapıyoruz anlamadık:(