4.ayda oğlumun tek böbrekli olduğunu ogrendik fakat hamileyken detayli ultrasonda iki bobregi de gorunuyordu. Oglum suan 6 aylik ,iki hafta once oksurugu nedeniyle akciger rontgeni cekildi ve diyagram hernisi oldugunu ogrendik. Dogumsal bir anomaliymis yani diyaframindaki delikten bagirsaklari akcigerine dogru gitmis.Ameliyat disinda cozumu yokmus.doktor arayisina girdik ve iki gun once cocuk cerrahı doc dr melih akin ve ekibi oglumu ameliyat etti. Melih bey bobregin de yukarida olabilecegi ongorusunde bulunmustu ve oyle de oldu gercekten. Ameliyatta bobregi de yerine koydular tek bobrekli degilmis yani. Sansliyiz ki hastaligi hayirli bi duruma sebep oldu hastaligini rontgenle ogrenmis olduk yoksa hicbir belirti vermemisti. Suan hastane odasindan yaziyorum oglum sagligina kavusacak insallah ameliyati iyi gecti. Tedavisi suruyor. Belki bu hastaligi arastiranlar, yasayanlar vardir diye paylasmak istedim. Tum hasta cocuklara sifa diliyorum.