Delibirhatunn Midi fırınım var diyorum pişirmiyor diyorum 😐 Ben mi kullanamıyorum yaaa.. Kek, poğaça vs pişirmiyor. Ne yapmalıyım
Delibirhatunn Burcinmiray Markası ne? Ben keki 200 de pişiriyorum 250 fazla olmuyor mu? Börek poğaçayı kaç dk ve kaç derecede pişiriyosun peki
Urazkooo Delibirhatunn markası ne benim ki Korkmaz mesela yemekleri fanlı da 230 da pişiriyorum keki 180 de 40 dakikada pişiriyorum
Senem3884 Delibirhatunn Keki büyük kalıpta mi yapıyorsunuz kaliptaysa 170 derecede 40 dakika pisirmeniz lazım tepsideyse 180 derece birde alt üst ayarda pisirmeniz lazm
Adiyokkitabin Delibirhatunn canim midi mini mi bilmemde benim 52 litre arzumun. Mesela tarifte 170 180 mi diyor 200de yapiyorum bakiyorum pismiyor aciyorum 240 felan