benim bebeğim 8.5 aylık birşey sormak istiyorum sabaha karşı uyanıyor mama içiyor sonra geri uyuyup uyanınca kahvaltı yapıyor bir kaç saat sonra tekrar uyuyor saha sonra öğle yemeği veriyorum sebze püresi yanına yoğurt falan ikindi uykusuna yatmadan önce de azıcık mama içiyor sonra uyanınca işte ara öğün birde gece için tok tutan yiyecek birşeyler yapıyorum akşam yemeğine . Sizce bu kadar az mama içmesinin bir zararı olur mu ya da ne yapmalıyım bu konuda biraz bilgisiz kaldım yani karnı tok oluyor genelde mamayı istemiyor gündüzleri bu konuda bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim