Merhabalar dogum yapalı 5 ay oldu sezeryan dogum yapmıştım. Sp. sezeryan genel değildi.
Dogumdan 2 ay sonra falan arada sol bacagımda sürürken aniden elektriklenme oluyor resmen elektrik carpar gibi olyor. Neden olabilir öncesinde böyle birsey yasamadım. 10. 15 güne bir sıksık tekrar ediyor özellikle ayakda daha cok kaldıgımda 🤦♀️ yürürken aniden elektrik carpyor sanki bacagımı komple